Felhívom, mert a lelkiismeretem ezt diktálja, mert a múltból még él a kellemes beszélgetések hívogató emléke, s mert a lelkem egy darabja nagyon vágyik rá. De amint felveszi a kagylót, meghallom a hanghordozását, egyből tudom, hogy ez most nem az a fajta kellemes csevej lesz, amire számítottam, amit mindketten élvezünk, amiben kiteljesedünk. Nem. Ez a beszélgetés nem erről szól, hanem arról, hogy ő mondja a magáét, én pedig hallgatok. Ellentmondani nem tanácsos, mert akkor nekem is kijár a fejmosás. Úgyhogy "aha", "ühüm", "hát azért ez egy kicsit túlzás", "na persze, mondjuk" - válaszolok feszengve. Nem értek vele egyet, nagyon nem, de ezt már nem lehet neki elmondani. Akkor se, ha szépen, finoman fogalmazom meg a véleményemet. A legkisebb ellentmondásra támad: "hát ezt kapom én??", "miért nem állsz ki mellettem??", "hát már ennyi tisztelet sem jár ki nekem??" "hát ezért tettem ki a lelkem értetek?" Hallgatom a panasz áradatot, ez sem jó, az sem jó. Semmi nem jó, senki nem jó. Közben egyre fogy az életerőm, de nem baj, odatartom még egy kicsit az ütőerem, ennyit szívesen adok magamból, hiszen szeretlek. Leteszem a kagylót, s arra gondolok, istenem, nehogy észrevétlenül ilyenné ne legyek :( Most meg rémesen érzem magam, hogy ilyeneket írok :(

Szerző: Sinsemillia  2009.09.15. 16:57 2 komment

Címkék: gondolat érzések élmények

A bejegyzés trackback címe:

https://eletcseppek.blog.hu/api/trackback/id/tr871388478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sinsemillia 2009.09.15. 16:57:00

Igen, némi fejtörés után végül ezért hagytam kint a bejegyzést. Mert az érzés és gondolat az enyém. Akár kirakom, akár nem... Nagyon rossz, hogy ez a helyzet, annyi segíthet csak, hogy tudatában vagyok, s magam szabok határt neki - úgy hiszem. De sokszor nehéz és fájdalmas.

Holnap 2009.09.15. 16:57:00

Ugye jól ismered a játszmákat és be tudod helyettesíteni magatokat? :( Megoldás? Ó, ha tudnám... Valami rémlik az erőszakmentes kommunikációról is... Hümm... Hiába, ehhez még én kicsi vagyok, én sem tudom megoldani a saját hasonló ügyemet. Bár nálam a játék a volt- volt Ő-vel zajlik majdnem ugyanebben a formában... Utálnivaló dolgok ezek. Sajnálom...
Szerintem nem kellene magad rosszul érezned a poszt miatt. A gondolataink a mieink, akkor is ha csak a fejünkben léteznek és akkor is ha mások előtt merjük kimondani...
süti beállítások módosítása